Rozwój nowych technologii sprawia, że coraz łatwiej nam nie tylko funkcjonować na co dzień, ale również docierać z wartymi uwagi treściami promocyjnymi do bardzo szerokiej rzeszy ewentualnie zainteresowanych osób. W dużej mierze współczesna komunikacja opiera się na mediach społecznościowych, których zasięg jest ogromny i dodatkowo, a wszystko na to wskazuje, będzie się jeszcze powiększał. Dlatego to właśnie tam powinna trafiać firmowa reklama. Facebook jest słusznie uważany za najpopularniejsze medium społecznościowe. W samej Polsce korzystają z niego miliony użytkowników.
Na podbój mediów społecznościowych
Co więcej, logują się tam praktycznie codziennie, niektórzy spędzają tam każdą wolną chwilę. Nie ma więc lepszej alternatywy płaszczyzny promocyjnej. To w pierwszym rzędzie właśnie tutaj musi się pojawić nasza reklama. Facebook coraz bardziej ogranicza tak zwane organiczne zasięgi zamieszczanych przez poszczególne instytucje postów. Dlatego wskazane jest wydatkowanie choćby skromnych funduszy na promocję. Najlepiej ją prowadzić przy wsparciu profesjonalistów.